جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
لوگو

برخی کاروان ها با گروه قیمتی متفاوت در مدینه منوره در یک هتل اسکان دارند

برخی کاروان ها با گروه قیمتی متفاوت در مدینه منوره در یک هتل اسکان دارند

یکی از پر تکرار ترین سوالات این است که چرا برخی کاروان ها با گروه قیمتی متفاوت در مدینه منوره در یک هتل اسکان دارند ؟ طبق گفته ی کارشناسان و مسئولان سازمان حج و زیارت ، تنها تفاوت آنها در ساختار آنهاست.یعنی تمامی خدمات از جمله تغذیه و سرویس دهی در اتاق ها یکی خواهد بود اما فقط هتل ها از لحاظ ساختار با یک دیگر متفاوت هستند به این معنا که مثلا ممکن است یک هتل آسانسور و یا فضای لابی و یا رستوران و محیط بزرگتر و تمیز تری داشته باشد اما از لحاظ خدمات دهی یکسان هستند.

یکی دیگر از مشکلاتی که وجود داشت این بود که عربستان برای ساخت و ترمیم و بازسازی مدینه منوره تمامی مخارج و بودجه ی مورد نیاز را صرف اینکار کرد و به واسطه ی آن هیچ هتلی در طول 3 سال اخیر در این کشور ساخته نشده است و طبیعتا در بین همین هتل های فعلی بایستی بهترین انتخاب شده و برای زائرین اجاره شود.

البته این نکته حائز اهمیت است که یکی دیگر از تفاوت های قیمت بین زائران ، تفاوت هتل ها در مکه می باشد ولی در مدینه همگی یکسان هستند چرا که در مدینه همانطور که گفته شد هتل جدیدی ساخته نشده و به طور کلی 18 هتل وجود داشته اما در مکه هتل های متفاوت تری با قیمت های متفاوت وجود دارد که بعد از تشرف به آنجا قیمت ها متفاوت خواهد بود.

 

لینک های پیشنهادی:

خرید فیش حج

استعلام فیش حج

 

منبع : سازمان حج و زیارت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لوگو سفید

سایت فیش مکه یکی از معتبرترین جاهایی است که شما میتوانید با خیال راحت فیش حج خود را خرید و فروش کرده و آگهی های خود را به طور رایگان در آن ثبت نمایید. سادتان باشد که شما بعد از مشاوره و تماس با ما به طور کامل راهنمایی شده و با قیمت مناسب برای هر دو طرف میتوانید فیش حج عمره و تمتع خود را بخرید و یا بفروشید.

لینک های مفید

ارتباط با ما

نماد ها و عتبارات

تمام حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به فیش مکه می باشد.

طراحی و سئو توسط گروه دیجیتال مارکتینگ وبتانیک