جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
لوگو

عمره 1402 لغو شد؟ بازگشت وجه انجام خواهد شد

عمره 1402 لغو شد

حج عمره 1402 لغو شد ؟ پس تکلیف زواری که واریز وجه کردند چه می شود؟ در این بخش از وب سایت فیش مکه مرجع خرید و فروش امن حج عمره و تمتع میخواهیم به شما از آخرین و داغ ترین خبر این روزهای بهمن ماه 1402 مطلع کنیم آن هم لغو شدن حج عمره و بازگشت وجه زوار می باشد.

متاسفانه بعد از باز شدن حج عمره و تمتع و اعلام واریز وجه از سوی زوار چند ماهی طول نکشید که خبری از جانب سازمان حج و زیارت مبنی بر بسته شدن و ممنوع الورود زوار ایرانی به داخل عربستان شد که پس از اعلام آن گفته شد که تمامی هزینه های واریزی به حساب زوار بر خواهد گشت.

غلامرضا رضایی معاون امور حج و عمره سازمان حج و زیارت در 27 بهمن ماه اعلام کرد که :

عمره ۱۴۰۲ رسماً لغو شد و از روز شنبه (۲۸ بهمن‌ماه) عودت وجوه همه عمره‌گذاران که شامل حدود ۳۰ هزار نفر می‌شود، آغاز خواهد شد و این امر طی سه الی چهار روز کاری به اتمام می‌رسد.

 

هم چنین ایشان اعلام کردند که :

با توجه به نامشخص بودن زمان صدور مجوز ورود هواپیماهای ایران به عربستان، سازمان حج و زیارت تصمیم گرفت وجوه واریزی همه ثبت نام کنندگان را به حسابشان بازگرداند.

 

پس با توجه به این صحبت ها میتوان تا حدودی نتیجه گرفت ه امکان باز شدن مجدد عمره قطعا خواهد بود اما زمان و تاریخ آن مشخص نیست و هدف از برگرداندن آن به زوار این است که ارزش پولی آنها کاسته نشود و چنانچه سازمان مربوطه از جانب عربستان مجوز را صدور نماید بلافاصله کاروان ها راهی عربستان خواهند شد.

 

هم چنین چنانچه فصد دارید تا بدانید که فیش حج شما در اولویت می باشد یا خیر میتوانید به صفحه ی استعلام فیش حج مراجعه نمایید و از طریق روش های گفته شده یکی را انتخاب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لوگو سفید

سایت فیش مکه یکی از معتبرترین جاهایی است که شما میتوانید با خیال راحت فیش حج خود را خرید و فروش کرده و آگهی های خود را به طور رایگان در آن ثبت نمایید. سادتان باشد که شما بعد از مشاوره و تماس با ما به طور کامل راهنمایی شده و با قیمت مناسب برای هر دو طرف میتوانید فیش حج عمره و تمتع خود را بخرید و یا بفروشید.

لینک های مفید

ارتباط با ما

نماد ها و عتبارات

تمام حقوق مادی و معنوی این وبسایت متعلق به فیش مکه می باشد.

طراحی و سئو توسط گروه دیجیتال مارکتینگ وبتانیک